بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره توهین به بانوان در بازی مقابل سپاهان آتیلا حجازی: به خاطر استقلال به ایران برگشتم زردکانلو: رئیس هیئت فوتبال هیچ دستاوری جز نابودی در فوتبال خراسان نداشته است | وای به حال فوتبال ایران با چنین مدیرانی! سوپرگل شهاب زاهدی از فاصله ۷۰ متری + فیلم حجازی سرپرست استقلال شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و لورکوزن در یورولیگ| تکلیف آزمون مشخص شد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و تاتنهام| برد بزرگ در دربی لندن بیاتلو: خوشه‌طلایی می‌توانست پیروز بازی باشد سرمربی خوشه طلایی: به جدول توجهی نداریم | ۳ امتیاز کسر شده قطعا بازمی‌گردد نتیجه و ویدیو بازی خوشه طلایی و آریو اسلامشهر در لیگ آزادگان | تساوی بی‌ثمر خوشه در مشهد پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم ادامه رقابت میلیمتری استقلال و پرسپولیس| نگو کی قهرمان می‌شود رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد برای نهمین فصل پیاپی جام از دست سپاهان پرید! افشای دلیل برکناری خطیر از مدیریت استقلال فرصت ویژه نکونام برای شکستن رکورد مجیدی از دست رفت
سرخط خبرها

بدقولی هیئت کشتی استان خراسان‌رضوی در داشتن تیم لیگ برتری ۲ ساله شد!

  • کد خبر: ۱۸۷۹۶۶
  • ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۸
بدقولی هیئت کشتی استان خراسان‌رضوی در داشتن تیم لیگ برتری ۲ ساله شد!
هیئت کشتی خراسان‌رضوی خبر می‌رسد که تیم کشتی آزاد «گروه ساختمانی جاودانی» نماینده استان در این مسابقات از حضور در لیگ برتر انصراف داده است.

به گزارش شهرآرانیوز، با پایان یافتن رقابت‌های نفس‌گیر کشتی‌گیران آزاد و فرنگی در بازی‌های آسیایی، حالا رفته رفته علاقه‌‎مندان به کشتی خودشان را مهیای تماشای هیجان لیگ برتر می‌کنند. جایی که قرار بود از امروز این رقابت‌ها در گروه اول آزاد به میزبانی شهر مشهد آغاز شود. اما حالا از هیئت کشتی خراسان‌رضوی خبر می‌رسد که تیم کشتی آزاد «گروه ساختمانی جاودانی» نماینده استان در این مسابقات از حضور در لیگ برتر انصراف داده است. مسئله‌ای که سبب شد فدراسیون رقابت‌ها را با یک هفته تاخیر آغاز کند و حالا علاقه‌مندان به این رشته ورزشی در خراسان حسرت لیگ برتری‌شان تمدید خواهد شد! این همه در حالی است که اسماعیل حسن‌زاده، رئیس هیئت کشتی استان پیش از این وعده داده بود تا هر طور شده مشهد در لیگ برتر کشتی تیم داشته باشد.

خوشحالی یک شهر برای یک شب

خردادماه سال جاری بود که ۲ تیم گروه ساختمانی جاودانی و صنایع غذایی معینی‌پور مشهد با صعود به فینال رقابت‌های لیگ دسته اول کشتی کشور توانستند جواز حضور در لیگ برتر را به دست آورند. اتفاقی که دستکم برای یک شب، یک شهر را خوشحال کرد. مشهد، دیار کشتی‌‎خیز کشور که در سال‌های نه چندان دور قطب کشتی به حساب می‌آمد حالا چند صباحی است در سطح اول کشتی کشور حضور ندارد و انتظار می‌رفت از این فرصت طلایی که ایجاد شده بود، بهترین بهره گرفته شود. با این وجود در آستانه اعلام حضور رسمی تیم‌ها در لیگ برتر، تیم صنایع غذایی معینی‌پور انصراف داد. بلافاصله بعد از این انصراف گروه ساختمانی جاودانی هم اعلام کرد به دلیل عدم حمایت مسئولان و مشکلات مالی برای شرکت در لیگ برتر حاضر به تیمداری در این رقابت‌ها نخواهد بود. با این وجود یک ماه بعد و زمانی که قرار بود قرعه‌کشی مسابقات انجام شود، با اصرار هیئت کشتی نام گروه ساختمانی جاودانی در فهرست تیم‌های حاضر در مراسم قرعه‌کشی گنجانده شد و از قضا بازی افتتاحیه لیگ هم میان تیم‌های مشهد و گرگان افتاد.

غافلگیری روی غافلگیری

با همه این اتفاقات از قبل هم قابل پیش‌بینی بود که مدیران گروه ساختمانی جاودانی حاضر به حضور در لیگ برتر نیستند و مسئولان هیئت استان هم نمی‌توانند اسپانسری برای این سهمیه پیدا کنند. حالا رقابت‌های لیگ برتر یک هفته به تعویق افتاده تا فدراسیون چاره‌ای برای بی‌تدبیری خراسانی‌ها کند و برنامه جدیدی برای لیگ برتر بنویسد. غافلگیری که نه تنها برای هواداران کشتی خراسان‌رضوی برجا ماند بلکه فدراسیون‌نشینان را هم غافلگیر کرد.

اعتراف استان به بدقولی

اسماعیل حسن‌زاده، رئیس هیئت کشتی خراسان‌رضوی در خصوص چرایی این اتفاقات به شهرآرا ورزشی گفت: «خب واقعیت آن است که از اول هم هیچ‌کدام از ۲ تیم گروه ساختمانی جاودانی و صنایع غذایی معینی‌پور برنامه‌ای برای حضور در لیگ برتر نداشتند، اما مسئولان دولتی به ما قول‌هایی دادند که ما هم به پشتوانه همان وعده‌ها کار را پیش بردیم.» وی افزود: «اما متاسفانه این وعده‌ها عملی نشد تا ما بمانیم و تیم‌هایی که توانایی مالی شرکت در لیگ برتر را ندارند. ما هم خیلی تلاش کردیم تا دستکم از طریق شرکت‌های خودمان در مسابقات شرکت کنیم، اما به دلیل شرایط نا به سامان بازار این مهم امکان‌پذیر نبود.» رئیس هیئت کشتی استان تصریح کرد: «قبول دارم بدقولی کردیم، ولی تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که سال آینده حتما یک تیم لیگ برتری داشته باشیم. مدیران صنایع غذایی معینی‌پور برای سال آینده به ما قول دادند و انشاءا... این تیم سال بعد حتما سهمیه را کسب می‌کند و در لیگ برتر شرکت خواهد کرد.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->